søndag, desember 11, 2016

Tips til heimalaga julepresangar



Eg har etterkvart lagt ut ganske mykje på denne bloggen. 
Mange ting eg har laga, mange prosjekt. For meg så fungerer
gjerne bloggen som ei oppskriftsbok. Og det vil eg tipse
alle lesarar om denne søndagen! For det ligg ein del
tips til julepresangar her inne, det er jo så kjekt
å både lage og få heimalaga julepresangar. For ja, me
har jo det meste me treng, men mat og drikke treng me
alltid! Nokre av tipsa kan du lage no, andre tips kan du
lage i god tid før jul. 

eller

Mykje forskjellig her. Noko er lett å få til ein kvardagskveld, noko
er litt større prosjekt. Men jommen er dei kjekke! Her i huset
vert det laga litt forskjellig, både som små presangar
og til eiga kos.  


3 kommentarer:

  1. Så mange gode tips du har samla!
    Og alle fra egen blogg!
    Skal lage kakaomixen din og gi bort sammen med en liten termos i venninnegaver i år :-)
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Jau, er moro å kikke litt igjennom kva eg har gjort på bloggen, det held på å bli ein del! Kakaoen er god ja, prøv den! :-)

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!