mandag, januar 09, 2017

Eit grønt innlegg


Eg er kanskje kjend for det gule, og framleis må eg ha noko gult rundt
meg. Men grønfargen, den altså, den har på underleg vis snike seg inn
i livet mitt. Han dukka fyrst opp i gamlehuset men har følgd meg
til Sæterbø. Og fått fullt utløp her. Eg har kosa meg med grønt, det
er ein roleg og fin farge, ein trivselsfarge. Det gule gir energi, det grøne
roar ned. Kanskje eg treng å få roe ned her, kanskje det er det som
ligg bak. Eg har uansett leika meg litt med kamera, ikkje berre denne
telefonen, men eit ekte eit denne gongen og her kjem nokre
herlege grøne reale interiørbilete  frå stova vår! 
Grøn helsing frå Sæterbø! 

















Og grønt tyder vel også vår? Kanskje eg er sprekkferdig vårklar! 

3 kommentarer:

  1. Du er nok klar for våren ja!
    Herlige bilder og ord - som vanlig

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi.. Er visst vårklar året rundt eg no! Er nok eit vårmenneske trur eg!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!