fredag, januar 20, 2017

Januarprosjekt





To-tredjedelar av årets fyrste månad har allereie reist avgårde og
det har ikkje akkurat rent inn med blogginnlegg her i garden! Men eg lev
enda og eg har sjølvsagt alltid noko på gong. Men eg brukar den tida det
treng. Og er enda ikkje ferdig, men fekk så lyst til å vise kva eg putlar på
med no! 
Eg er i gongen her. Som har brystpanel og tapet. Ikkje den verste tapeten,
faktisk ganske så julestemningaktig, men eg kjende tida var inne for å
friske den opp. Panelet hadde ein lysbrun/beige farge, ikkje ein farge i 
min palett, og det har vel plaga meg lenge. Den fekk bli kvit, for å lysne
opp den elles så mørke gongen. 


Kommoden eg fann oppe på Sæterbø har fått seg grundig vask,
har blitt behandla for mått og anna, fått seg litt lakk utanpå slik
at treverket kjem meir fram og eg har prøvd å rette den litt
opp. Denne kommoden berre diggar eg, så rein og enkel og fin!


Nymalt vegg og lister rundt døra. På grunn av lyset så ser ein nesten ikkje at det 
er kvitt, men eg merka at tapeten ovanfor kom mykje tydelegare fram med
kvitt under. 


Men eg skulle lage min eigen tapet. Eg kjøpte meg nokre kjekke brukte bøker
i fjor vår. Ein kveld brukte eg og bonden til å skjære ut alle sidene i den 
eine boka, ei skikkeleg herleg fuglebok. Og ja, den var meint til dette
formålet. Det har berre teke litt tid. Eg fekk tak i ein liter med decoupagelakk
på panduro.no og så var det berre å sette i gong. Her er sidene våte av lakken og
det ser vel eigentleg ikkje så bra ut. 


Når lakken tørkar festar arka seg fint. Eg kunne no hatt ein ekstra
lakk utanpå men eg lar det vere. Det vert ganske så lyst for ei fargeglad
jente som meg, men samtidig så er det mykje jordfargar i bileta og i
elementa rundt, og det likar eg. 


Ein eplekasse eg fann på låven her har fått hjul under og er fin skohylle. 
Ein gammal liten stol, som eg måtte sage beina rette på, har fått seg
ein vask og litt lakk og er ei lita "hylle" eller eit sete rett ved
døropninga. 


Dør open og litt dagslys inn på ein regnfull dag. Mykje fint 
treverk og ein knalloransj Luxolampe som eg fann brukt 
førre helg. 


Herleg enkel kommode med berre runda spiker som handtak. 
Fylt med vottar og broddar og refleksar og huer og anna. 


Og andre veggen i gongen. Eg har fleire veggar att å tapetsere og den gamle
tapeten heng også oppover i trappa. Tida vil vise kva eg finn på der. Den
gule fine benken min har bytta side, her heng også grønespeilet mitt
med kjettingopphenget. Og den grøne panna fann me også på stabburet på
Sæterbø. Fin som blomsterpotte! Heklateppet har eg arva, det låg i ein 
gammal gyngestol då eg var liten huska eg. 


Og ein av mine favorittdikt, ikkje det lysaste diktet, men
viktig og godt: Eg stend eg seddu av Olav H. Hauge. Eg kom over
to gamle tallerknar med nokre skår i som var gratis i bruktbutikken 
på Heiane. Eg har eit slikt frå før av på veggen i stova og likar både
mønster og fargar så godt. Så eg ville henge opp eitt til, i gongen. 




2 kommentarer:

  1. Jeg elsker gangen din!
    Blir spennende å se den helt ferdig

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Langtidsoppussing kallar eg dette! hihi...tek litt tid å tapetsere med eitt ark om gongen, og så var boka tom...Men kjempefine veggar og mykje kjekt å sjå på og lese på!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!