fredag, januar 20, 2017

Knaggrekke


Jippi! Dette har eg planlagt i mange år no! Eg hadde fyrst nokre
isolatorar, som før vart brukt til telefonledning og strøm, som hang på
det gamle hønsehuset på Eskeland. Eg har brukt den eine som lysestake
og då ein kamerat var innom ein gong tipsa han om å rett og slett 
henge dei opp som klesknaggar. Og sidan då har denne idèen lagt i bakhovudet
mitt. Og fleire isolatorar har kome til. No når eg pussar opp gongen 
så var det på tide. 


Isolatorar er nydelege spør du meg. Kvite og reine i porselen. 


Eg tok turen til hogstehaugane på garden og fann meg ein ende på
ein stokk som eg saga ein bit av. Her ligg nokre av isolatorane, dei
er ulik i form og storleik. 


Så var det å bore hol i passande storleik til skruane på isolatorane. 
Godt eg har ein mann med mange borrar tilgjengeleg! 


Og så var den oppe! Og nokre jakkar på plass. 
Skikkkeleg nøgd med denne! Og endeleg fekk eg gjort 
det eg har tenkt på så lenge! 

1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!