onsdag, april 12, 2017

Grønt og godt




I dag har eg teke turen inn i ramsløksland. Der eg veit det veks ramsløk. 
Store blad og blomar på veg ein stad og små unge blad andre stader. 
Det er dei unge eg helst vil ha. Dei er best til å lage noko av då dei ikkje
er så bitre som vaksne blad kan verte. Og på turen fann eg også forskjellige
blomar; kvitveis, engkarse, vårkål, kusommar og andre som eg ikkje kan 
namnet på. Herleg vårdag!

Ramsløk ja, det luktar og det smakar, men kva kan ein bruke det til? Vel, 
det er nok litt opp til deg. Det smakar jo sterkt av løk, på grensa mot 
kvitløk, og kan vere godt i alt som løk passar til. Eg lagar gjerne pesto, det
har eg skrive om her

For å konservere ramsløk så mos den med litt olivenolje og ha på glas. Ha
litt olje på toppen slik at det dekkar alt. Kan halde seg lenge. 


Ramsløkssmør. Køyr smør (valfritt) med ramsløksblad og litt sitronsaft
i ein blender. Smak gjerne til med litt salt. Smør på ei nysteikt brødskive. Nam!


Ramsløkssalt. Grønt og skjønt, salt og veldig salt ja. Køyr grovt havsalt
og ramsløksblad saman til ei jevn masse. Ha på glas. 


Grov surdeigsfoccacia med ramsløk i olje, godt salt og solsikkefrø. 
Så knallgrønt før steiking gitt. 


Og ikkje så grønt etterpå. Men veldig veldig godt! 



1 kommentar:

  1. Ramsløk vokser ikke her, men før påske så jeg det faktisk i butikken for første gang. Det er med andre ord en plante som virkelig har fått sin renessanse.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!