mandag, april 17, 2017

Hagepåske


Påsken har vore ei passeleg tid for å styre på i denne hagen her. 
Me har ikkje reist vekk og eg har putla på i fleire dagar. 
Plantekassar er kome opp og fylt opp med jord, kompostjord, og
kugjødseljord. 


 Man tar hva man haver. Jordbærplantene har fått kome litt
opp i høgda oppi baljer og røyr. Trestubbar har eg henta
rundt om på garden og sett her og der. 



Trestubbane utgjer også grensa til hagen. Bak treet her skal eg lage til eit
slags gjerde tenker eg. Når den tid kjem. Treet har fått godt med jord over
seg og har fått mellombels pynt av dråpeskifer. Planen er nok å legge
duk oppå også. Etter ide frå bloggen Eidens hage. 


På bakken her har eg laga ein platting av gammal skifer
frå garden her. For å markere eit sitjeområde. Eg likar så godt
skiferheller og platting av slikt, det er så fint å berre sitje rett
nedpå i sola. Som bord fekk eg bonden til å hente heim
ein svær og tung stubbe og så laga eg bordplate av gammal bord-
kledning frå gamlahuset som eg har tenkt til akkurat dette. 
Stolar er ikkje på plass enda, utanom ein "heimalaga" stol
som bonden har sagd av ein stubbe ein gong.



Bordet vart solid og godt. 


Så vart det lett planering av bakken her.



Tre traktordekk er fylt med jord og ulike godsaker. Er super
som plantebed det, det vert varmt og godt der. Pluss at det kjem seg
litt oppi høgda. Rabarbra står bada i kumøkk i det eine, urter og lavendel
står i det andre og grasløk står i det tredje. 


Og så var det inni drivhuset då. Eg var kanskje litt rask
med å plante ut tomatplantene, for jommen vart det kaldt!
I dag var det heilt kvitt av rim på bakkane her til morgonen.
I går hengte me faktisk opp ein varmelampe inni drivhuset. 
Tomatplantene lev enda men eg ser dei heng litt og skulle
gjerne hatt det varmare. Eg kryssar berre fingrane for at det 
går bra! Nokre basilkumplanter likte ikkje kulden og dovna vekk.
Paprikaen klarer seg bra men har ikkje vakse noko særleg. 
Agurkplantene står inne enda samt noko meir av basilikum.
Jommen vart det ein kald april! Eg har ikkje sådd i 
kassane ute enda, det ventar eg nok littegrann til med til
eg veit det vert litt vamarne. 


På laurdag sette eg også i gong med eit anna planlagt prosjekt, nemleg
hundehage. På tide at Buster fekk seg eit inngjerda område her på garden
slik at han kan vere ute utan å kunne stikke av. Eit hundehus som bonden 
laga ein gong flytta eg opp, ein Kabeltrommel trilla me opp på haugen
her og så snekra eg ein slags stige som eg festa på den. For at Busten
skal ha seg eit utkikkspunkt, han likar det. Så var det å setje opp
gjerde og å snekre ei grind. Herleg arbeid å gjere ute i sola.



Skilt måtte lagast og eg ser at eg kanskje burde skrive "Vokt deg for katten". 
Katten falt nemleg pladask for hagen og kom i skikkeleg tøysehumør. 
Kjekt med snekring og kjekt å kunne ha gjort to gode prosjekt i påsken!
Siste dagen i dag vert det berre kvile og avslapping før vanlege
rutinar er på plass att. 

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som Buster koser seg i høyden, både han og katta forsåvidt. (",) Håper tomatplanetene dine klarer seg, det er jo kjedelig å gjøre så mye jobb b<re for at de skal fryse vekk. Her har det forresten snydd minst 5 cm i dag, så vårstemninga er ikke akkurat på topp... Fint da, at man kan kose seg med slike bilder. (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, nei, våren er nok ganske sein i år. Eller litt treig i alle fall. Her har det ikkje lagt snø på bakken, men er ikkje lenge sidan det var snø i lufta. Og frost på bakken har me hatt. Men snart kjem det vel litt varme både i nord og sør! :-)

      Slett
  2. Se der er det jammen meg blitt god gang i den Ingvildske hagen! Blir så inspirert av dette at nå skal vi på et hagesenter og snope litt. Det har akkurat gått ei skikkelig snøbyge her, så det får bli noen hardføre sorter, hehe.

    Kjekt å se alle prosjektene dine :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!