tirsdag, april 11, 2017

Prosjekt Ingvildsk


Rart med det. Fyrste tanken med å starte opp med hagen er kanskje
for mange å luke i bed eller ta køyreturen til hagesenteret og gå bananas
i planter og blomar. Eg måå "stæsje" det opp, på min måte, gjere det koseleg,
annleis, lage ei slags stemning. Her har eg samla saman noko "skrot" frå 
både den gamle bosplassen på Eskeland, gjenbruksavdelinga på SIM og 
bruktbutikken. Og festa eit tau på drivhuset og på huset. 


Uroar har eg laga av to ringar i aluminium, blomestreng
og gamle skeier og gaflar. 


Eg prøvde vel fyrst å slå hol i gaflar og skeier men det hadde
eg ikkje tålmod til å drive med, så strengen vart surra og festa
rundt i staden. 



Gamle blå og kvite koppar vart også hengt opp på tauet ein og
ein bortover. 


Så no vart det litt spel, litt action i hagen her. I går blåste det veldig
og då laga det litt lyd i bestikket. Men ikkje slik at det vart
plagsomt. Snodig og Ingvildsk, og no held eg på med
ein enkel platting for sitjeplassar i hagen. 

1 kommentar:

  1. Funka jo fint å snurre tråden rundt også, men kanskje et lite bor hadde vært tingen? (",)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!