onsdag, mai 10, 2017

Ein grisebonde verdig


Grisebonden min, han Sverre, fyller 45 år i dag. Eit ganske så rundt tal. Og 
ja, han er rett over ti år eldre enn meg! Så sidan han trer eitt steg til inn i
dei vaksnes rekker så kallar eg han 45 år gammal ung! 
Og eg har hatt så lyst til å lage ei ekte grisekake. Gris og brun sjokolade-
glasur passar no veldig godt saman. Særleg når ein på sommaren har
utegrisar som kosar seg i gjørma. 


Og her kosar dei seg skikkeleg! Kakebotnen vart laga av banankake
med kakao, tilsatt sjokoladebitar, valnøtter og tranebær. Sjokoladeglasuren
er tjukk og har litt corn flakes i seg, for å få den rette konsistensen. 
Graset er laga av kokos med grøn og litt gul konditorfarge. Og elles er den flotte
enga pynta med granskot, mynteskot, plommeblomar, stemorsblomar, fiolar og engkarse. 
Alt etande. Grisane vart laga av kransekakemasse, ja, det var det eg fekk tak i 
då eg ikkje ville bruke den supersøte tullemarsipanen med 0,5 % mandlar. 


Skikkeleg gøy prosjekt! Og kaka vart laga i skjul mens grisebonden
var ute og kjørte møkk i går kveld. Då han kom inn lukta det bakst,
men så hadde eg også laga bananvafler til kvelds så han skjønte ikkje
noko der. 


Då vart det kake til frukost, og snuten var det synd å ete, så søt
som den var, men den smaka godt! 

5 kommentarer:

  1. Den kuleste kaka jeg har sett! Gratulerer med dagen i huset. (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, så moro å høyre!! Knallkjekt å lage den, muleg eg må lage den fleire gongar ;-)

      Slett
  2. Så kreativt med grisen som ligger på rygg i gjørma, hahaha! Herlig
    Gratulerer med bonden

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. PS! Rune elsker disse bildene og syns det er ei grisefin kake :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det tenker eg han gjer ;-) Du får helse så mykje!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!