søndag, mai 07, 2017

Ein kusommardraum


Då eg var liten var det stas å finne kusommar om våren. Det
var som regel ikkje så mange tuer og dei fantes gjerne
høgt oppe i skråningar som fekk godt med sol. Me plukka kanskje
nokre få blomar og hadde med heim i eit lite glas. I løpet av åra har
det kome fram nokre fleir tuer her og der, i alle fall det eg kan erfare,
og det er ikkje så "sjeldan" som det kjendes ut før. Men det er ein blom
eg set utruleg stor pris på å få sjå. Og i fjor viste bonden meg ein stad i området
her som rett og slett kryr av dei. Eg har aldri sett så mange før
og eg må sei at det kjennes ut som at eg er i kusommarhimmelen.


Me tok ein sein kveldstur med sola på hell og disen på veg
innover frå havet. Og frå skråning til skråning, skogholt til
skogholt, det kryr av dei. Tusenvis på tusenvis. 


Så dette vert eitt av årets høgdepunkt. Om våren. 
Bort og kikke på den fine draumen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!