lørdag, mai 20, 2017

Hytteliv


Ei helsing frå Eskeland. For kva er vel denne bloggen utan nokre herlege
bilete derifrå? Eg har vore innom igjen, nytt hyttelivet, drukke kaffi,
gått tur, snakka med saugene, trent yoga på graset og berre vore meg. 
Og Busten, han har speida etter sauge, bjeffa etter sauge, helst på
lamb, gått litt tur og sjekka saugestatusen att. 


Reine blomeenga i Utetre. Det pleier å vere det om sommaren.
Full av engkarse og tusenfryd. Det var ikkje planen å 
gå rett over og trakke ned graset, det var Busten som
sprang og eg måtte dra han inn før me gjekk ein annan veg. 
Men samtidig fekk eg teke dette bilete då. Fjellgardane gitt. 



Eg trudde det var tidleg, eg trur alltid det er tidleg, men jommen meg
hadde liljekonvallen kome. Blad i hundrevis, meir enn eg nokon gong
har sett. Og fann nokre fine med utsprunge blomar, som luktar
av himmelen og av bestemor. 


På denne tida vert det plukking, som regel til å ha i
vasar og glas, men her har eg plukka inn litt røter
også. Marikåpe er så herleg syns eg. Og får sjå om desse
vil leve vidare i hagen på Sæterbø. 


Tusenfryd i full blom. Dei med rosa kant er dei vakraste. 


Og ikkje minst, heggen. Den lukta. 


Saugene hadde kosa seg rundt huset og på haugane sidan
sist. Og dei "banka" også på fin-inngongsdøra då
eg prøvde meg på ein ettermiddagskvil. Herlege bøller. 



Lamb  liggande i vegen, for eit herleg syn!


I vindauga kom det epletregreiner og greiner av hegg, samt
blåspaniastjerne frå hagen. Og på veggen har det kome opp
ei ny klokke, ei ny gul klokke! Ein gammal Ikeaklassiker, frå nittitalet
trur eg, funne på Retro på Husnes til 40 kr! Såå glad eg vart
og så rett plass for den her! Gjøkuret er nemleg på kjøkenveggen
på Sæterbø. 
God kjøkenkjensle til kaffien. 


Blomane tok eg med meg til Sæterbø, men eg er snart 
attende for å fylle opp huset med gode lukter att! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!