lørdag, mai 13, 2017

Sommarbeite



Natt til i går tok angusane avgjersla på at no er det sommartid. Dei
samla heile gjengen og gjekk heilt opp til sommarbeitet sitt, opp
til gmalegarden på Sæterbø. Bonden vart ikkje glad, då han måtte rett
opp for å starte opp med gjerdefiksing. For dei var kanskje litt tidleg på an.
Men er det sommartid så er det sommartid, då ventar i alle fall ikkje dei!
Og i går var det strålande sol oppe på beitet, dei traska roleg og kvilte for det
meste, etter den lengre turen gjennom skog og fjell gjennom natta. 
Og eg måtte sjølvsagt inn og helse på gjengen, som er blitt meir og
meir trygg på meg no. 


Veldig kjekt å leike med sol og svart angus. Reine engelen øverst.


Ein av dei minste kalvane som har kome dei siste vekene. Det
har kome kalvar gjennom heile våren. 


Her er faktisk den eine kalven eg sjekka nyfødd i vinter/vår. Den har blitt
skikkeleg stor og føl mora si enda. Det er så kjekt å sjå, desse dyra har
det verkeleg godt. 


Bakkar som er trakka opp av tunge dyr. 


Då var det i gong og forhåpentlegvis held dei seg innanfor gjerdet lenge. 
Neste prosjekt er å få laga til utegrisområde her, det gler eg meg
stort til! 

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Likte veldig godt engelen.

    SvarSlett
  2. Takk! Herleg stemning på beite!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!