lørdag, juni 10, 2017

HERRRRLEGE BØKER!


Eg har nemnd i eit tidlegare blogginnlegg om Mandelmanns
Gård i Sverige, som det vart laga TV-program om. Og ja, dei har
skrive to bøker, som eg no har fått klørne mine i. Det er det som 
er greit med AdLibris.no, der får ein nemleg bestilt bøker frå
Sverige, som ikkje har kome ut i Noreg. 

Eg har absolutt ikkje lest desse ut. Desse bøkene vert for meg årsøker. 
Bøker eg har drøymd om, faktisk drøymd om å lage sjølv, noko liknande.
For dei følger årstider og kva som skal/kan gjerast. Og det eg likar
enda betre, er at dei deler opp i årstider, nei, ikkje fire vanlege årstider, men 
åtte. Eg har lenge tenkt på det med årstider. For det er ikkje berre fire, det er
åtte, evnt fleire. Samane nyttar seg av åtte, tileigna reindrifta. Dei kallar
dei vår, vårsommar, sommar, sommarhaust.. HER står det meir om det om du
er nysgjerrig. Mandelmanns deler opp i senhösten, förvinteren, djupvinteren, tidiga
våren, varmvåren, midsommartiden, högsommaren, tidiga hösten. 
Og dei skriv om alt, alt ein kan drøyme om, knytta til gardsbruk, dyrking, 
lagring, bygging, frukt/grønsaker/bier/bær/dyr. Og ost og is, laga av
fersk mjølk. 
Desse bøkene skal eg kose meg med, året rundt. Og eg hadde også lyst
til å vise nokre sider frå bøkene. Slik at de får ein liten kikk. Kanskje nokon
der ute gledar seg like mykje over dette som meg! 


SJÄLVHUSHÅLLNING PÅ DJUPADAL










MANDELMANNS KÖKBOK







1 kommentar:

  1. Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul!
    Disse ser jo fantastiske ut, sukk

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!