søndag, juni 18, 2017

Nytt familiemedlem




Frøken er i hus! Lokalprodusert kattunge og kortreist lita dame, frå ein fin
liten kattefamilie nede på Fitjar. Joda, eg ville gjerne hatt ein omplasseringkatt, 
det er så mange kattar der ute som treng ein ny heim, men eg har allereie ein litt sær
hannkatt som dessverre ikkje ville tillatt det. Vesle frøken er under tvil, men han har
ikkje gått skikkeleg laus på ho enda i alle fall. Så det er ei positiv utvikling! 
Herleg med ein kattunge i hus att, ei lita ei som treng tryggleik og kos og prat. 




Mange skumle skapningar å treffe på i familien Sæterbø. Denne anda
kunne nok skremd kven som helst, dei er så sære og rare dei endene.
Kanskje kjem det ein ny hund i hus også, tida vil no vise. 

2 kommentarer:

  1. Skikkelig søtnos. Og sjøl om den ikke er omplassert, så trengte jo den også et hjem vil jeg tro. :) Fortsatt lykke til med harmonien i hjemmet.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt tilskudd i familien. Veldig søt frøken og et hjem trengte hu jo som Maria sier.
    Og at hu er skeptisk til anda skjønner jeg godt, de kan jo skremme fugleredde tobeinte tilogmed ;-)
    Koselig å titte innom bloggen din! Myye nytt siden sist
    (Gruer meg til myntehistorien dukker opp, hehe)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!