tirsdag, juli 11, 2017

Blomeinspirasjon


Til tross for dårleg form i kroppen, om eg kom meg ein liten tur ut så
forsvann nesten det dårlege ved at eg kikka på dyr eller på blomar,
gjekk fullt og heilt inn i det. Plukke blomar altså, noko av det beste
eg veit. Mange fine blomar på Koster. 


Ein type store blåklokker. 


Store lilla blomar.


Det var også ein variant av blåknapp der. Berre mykje større.



Tirilltunge som matchar neglelakken. 



Ein stor blom som minna om løvetann. Lurar på kva dette er. 


Strandnellik overalt. 


Kjempeliljekonvall mon tru? (eg sneik meg til nokre frøkapslar eg)


Det skal vere mange typar ville orkidear her. Eg lurar meg på om dette er 
ein type, men eg er usikker. 


Vivendel, kanskje ikkje så sjeldan her heime, men her nede vaks den
over alt. Langs med vegen og på bakken, ute på beitemarkene her og der. 
Og lukta låg i lufta heile tida, heilt herleg. 



Nydelege nyperoser blant beitande kyr. 


Denne har eg ikkje sett før. Fin og gul. 


Strandnellik, den reine lukta av sommar. Måtte plukke med meg
nokre slike. 


Blomeeng av prestekragar. 




Valmuer kom eg også over her og der. Og fekk plukka med meg nokre
frøkapslar frå ville valmuer. Som eg håpar eg kan tørke og få liv i til neste år.
 Plukka med meg diverse andre frø også, får sjå kva det vert til!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!