fredag, juli 21, 2017

Grisenytt juli



Då har dei vore ute i grisehagen sin i nesten ein månad. Tida har gått fort og
større har dei blitt også. Den minste, Bonusen, er faktisk ikkje så lett å finne
lenger for den har vakse seg nesten like stor som dei andre. Veldig godt å sjå!


Frå å vere litt usikre og småredde så har dei blitt meir klengete av seg. 
Det også til tross for at grisekosansvarlege meg var vekke ei god veke.



Min favoritt, Skjønnheten som eg kallar ho, byrjar å bli ein ekte 
kosegris. Sjekk desse augevippene då! Me kan no i alle fall
kalle dei det, dei er flotte! 


Ein liten tur bort til dei i kveldinga. 


 Bananfest. Alltid bananfest her. Og når me fekk donert ein heil
banankasse var det skikkeleg fest. Dei fekk ikkje alt på ein gong
altså, slik vert det fest kvar dag! Absolutt favoritten deira. 


Og skjønnheten ja. Ho gjorde som godgrisen i fjor, ho hoppar no opp
på ryggen min! Eg vert litt skitten på ryggen gitt, men kva gjer no det?
Ikkje er ho så tung heller, så dette er berre gøyalt! 
To be continued. 

1 kommentar:

  1. Fantastisk koselige bilder og historier
    Gleder meg over det og over det som kommer
    Heldige griser, det eg sikkert

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!