onsdag, juli 26, 2017

Svensk kladdkaka



Ikkje mykje fart i meg her, men det er fort gjort å ta turen ut på tunet,
finne nokre bringebær, røre saman ei god røre og hive ei enkel kake inn
i ovnen! Både fordi eg sjølv har lyst på og fordi grisebonden med to ungar
kjem heim i morgon! Dei har faktisk vore på ferie i over ei veke så det vert
stas å få dei heim att! Og eg veit at dei to yngre (11 + 17) elskar brownie. 
Oppskrifta fann eg på bloggen Baka med Frida, som eg har fulgt ei stund. Flink
jente det der! Litt justeringar vart det og her kjem mi oppskrift! 

Svensk kladdkaka med bringebær

3 egg
2 dl sukker (gjerne 1 dl brunt/1 dl lyst)
2 ts vaniljesukker
0,5 dl kakao
1, 5 dl sikta kveitemjøl eller spelt
100 g smør
ei lita klype salt
2-3 dl bringebær

Set ovnen på 160 grader. Kle ei form med bakepapir. Smelt smør
og avkjøl. Så er det berre å røre saman egg og sukker, deretter
det tørre og til slutt smøret. Det vert ei seig røre. Hell over i forma
og dryss over bringebæra. Trykk dei lett nedi. 
Steik kaka på 15-20 minutt alt etter korleis du likar kaka. Ei ekte 
kladdkaka skal vere fast i fisken rundt kantane og litt lett dissande
i midten. Eg vil helst ikkje ha ho for dissande og eg steikte ho littegranne
ekstra slik at ho vart bittelitt seig men ikkje klissete inni. 



Frensur måtte sjekka bakverket og det falt nok ikkje
for hans smak! 

3 kommentarer:

  1. Festur har ikke mye smak for kaker, må jeg si. Det er skikkelig godt med ei perfekt stekt kladdkaka, og tipset med bringebær kan umulig gjøre den mindre god.

    SvarSlett
  2. Bringebær og sjokoladebakst er ein veldig god kombinasjon! Anbefales!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan komme med en fersk stemningsrapport herfra: Kaka falt i smak hos absolutt alle gjestene i dag, og verten likte den også. :)

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!